اگر نماز، زکوة، روزه، حج فرض است چرا جهاد فرض نیست؟؟ علماء جهاد فروش؟؟

13401196_1068012199930713_492663695_n

بسم الله الرحمن الرحیم

نویسینده : عبدالقدیر مهمند

اگر نماز، زکات، روزه، حج فرض است چرا به حکم (جهاد) که نیز فرض می باشد عمل نمی کنند و لیدران جهاد فروش منافقین، علمای دینی شیطان پرست، عوام فریب (رقصنده های صلیبی) دالر پرست، غلام بچه های صلیبی، یهودی، اداره دست نشانده که به عقیده من مشرکین استند ! هموطنان، افغانستان و پنجاه کشور اسلامی حالا اشغال است توسط امریکا/ناتو صلیبی یهودی کافرین منافقین مشرکین کمونست ها نظم نوین شیطان و کسیکه ازفرضیت جهاد انکار میکند ازصف اسلام خارج شده اند و کافر مشرک شمرده می شوند.هستند.

روزه و جهاد که از حکم الله و سبحانه و تعالی می باشد در سال دوم هجرت فرض گردیده و همان طوریکه نماز، زکات، روزه، حج فرض می باشد جهاد هم فرض است الله سبحانه و تعالی در سورة البقره میفرمائید ( يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ ﴿١٨٣﴾ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! بر شما روزه واجب شده است، همان گونه که بر کسانی که پیش از شما بوده‌اند واجب بوده است، تا باشد که پرهیزگار شوید. و همچنان در همین سورة حکم میفرمائید (كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّـهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿٢١٦﴾ حکم جهاد بر شما مقرّر گردید در حالى كه آن را خوش نداريد.

شايد چيزى را خوش نداريد ممکن در آن خير شما باشد و شايد چيزى را دوست داشته باشيد و برايتان ناپسند افتد. خدا مى‌داند و شما نمى‌دانيد. جهاد : که یکی از احکام شرعی الله سبحانه و تعالی می باشد و انجام آن را بالای امت اسلامی فرض ساخته است.

که هدف از میان بردن قوت و سلطه ی کفر می باشد. بناءً برای از میان بردن قوت و سلطه کفر، جهاد صورت می گیرد.

وقتیکه کفار بر سرزمین مسلمانان حمله کند بر همه مسلمانان همان سرزمین جهاد فرض عین میگردد، و مکلف اند که قبل از هرکاری باید در مقابل کفار بجنگند.

اگر مسلمانان مذکور کافی نبودند بر مسلمانان نزدیک شان فرض میگردد که از آنها دفاع کنند و اگر آنها نیز کافی نبودند، به دیگر مسلمانان فرض میشود. و کسیکه حکم الله سبحانه و تعالی را نمی پذیرد کافرین، ستمکاران، فاسقان هستند الله (ج) در سوره المائده آیه ۴۴، ۴۵، ۴۷ میفرمائید : ( وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ ﴿٤٤﴾ وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ ﴿٤٥﴾ (وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللَّـهُ فَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ﴿٤٧﴾و هرکس برخلاف آنچه خدا فرسباده حکم کند چنین کس از کافران، ستمکاران، فاسقان خواهد بود.

دلیل این است که الله (ج) می فرمائید (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ ﴿٥١﴾ ای مومنان یهودیان ومسیحیان را به دوستی نگرید ایشان برخی دوست برخی دیگرند وهرکس از شما با ایشان دوستی ورزد بیگمان از زمره ایشان بشمار می آید تا ” یا ایها الذین آمنوا من یرتد منکم عن دینه ” [ مائده ۵۴ ] ای مومنان هرکس ازشما از آیین خود باز گردد .

بیان می کند که هر کس دوستدار کفار باشد کافری مثل آنها ست و با این گفته تاکید می شود : من یرتد منکم عن دینه . وکمک همان دوستداری است : وما کان لهممن اولیاءینصرونهم .آنها دوستی ندارند تا آنها را کمک کند !!! جهاد کردن در راه الله(ج) انسـان مجاهد را به یکی از دوصفت موصوف میکنـد یا غازی میشود و یا شهید میگردد. و این هر دو مرتبه کامیـابی است.

که در اثر جهاد کردن نظام آسمانی حاکم، عـدل، انصاف، امن، اطمینان،عـزت، آرامی، پرده عصمت و حیـا نافـذ میگـردد، و شـرک، ظلم، فسـاد، غلامی کفار، ختم میگردد الله (ج) در قران کریم می فرمائید: (وَقَاتِلُو هُمْ حَتَّی لاَ تَکُـونَ فِتِـْنَةٌ وَیَکُونَ الـدَّینُ لِلّــهِ ) حکم جهاد که به مسلمانان شـده قرآن کریم شـاهد است کـه الله(ج) به سـر دار دوعالم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وسلم خطاب نموده که حکم عام است به تمـام امت اسلامی، که الله جـل جلاله میفرماید: (یَا أَیُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَا فِقِینَ) که از این آیه کریمه معلوم شد قسمیکه جهاد بالای مؤمنان در مقابل کفار فرض شده همین قسم جهاد بالای مؤمنان در مقابل منافقین هم فرض است، که جهاد با کفار و منافقین هر دو یک سانمی باشد چرا که هدف کفار و منافقین هر دو یکیست، که آنها در روی زمـین نظام شیطانی، فساد، ظلم، وبی حیـایی را رایج می سازند به همین سبب بالای مؤمنان لازم است که همراه هر دو فرقه جهاد کنند تا اینکه به روی زمـین نظام اسلامی یعنی نظام قرآن مجید و سنت نبوی صلی الله علیه وسلم حاکم شود.

به حاکم شدن نظام اسلامی و قرآن مجید تمام مشکلات حل خواهد شد، و به تمام امور عدل و انصاف قـائم میشود.

و منافقان را در کتاب الهی و تمام احادیث نبوی نشان داده شده که مهمترین از علامت آن دوستی با کفار است، (مانند غلام بچه های دو سر اداره کابل) وهمین حالا بعضی اشخاص بی تمیز مانند فیدیوی صدیق صدیقی سخنگوی غلام بچه های وزارت داخله که نوکران صلیبی ها هستند میگویند که جهاد با خارجی ها صحیح است ولی افراد داخلی را قتل کـردن صحیح نیست.

ما میگویم که به آیات قرآن کریم و احادیث نبوی صلی الله علیه وسلم فکر کنیـد هر کسی که با اداره غلام بچه ها دست نشانده و مزدور کار میکند و یا کفار را دوست خود میداند منافقین استند مانند اداره عینو غینو صلیبی و جهاد در مقابل این غلام بچه ها فرض است مطابق به قران و سنت .

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌأنفال، 39 “و با آنان جنگ كنید تا فتنه‌ی باقی نماند و نیروئی نداشته باشند كه با آن بتوانند شما را از دین تان برگردانند و دین خالصانه از آن خداوند کریم طبیق گردد و مؤمنان جز از خدا از کسی دیگر نترسند، آزادانه به دستور العمل آئین خویش زیست كنند.

پس اگر از روش نادرست خود دست برداشتند و اسلام را پذیرفتند، دست از آنان بدارید، چرا كه خدا می‌بیند چیزهائی را كه می‌كنند و جزای‌شان را می‌دهد” همچنان رسول الله صل الله علیه وسلم می‌فرماید: أمرت أن أقاتل الناس حتى یشهدوا أن لا إله إلا الله وأن محمداً رسول الله ویقیموا الصلاة ویؤتوا الزكاة فإذا فعلوا ذلك عصموا منى دماءهم وأموالهم إلا بحق الإسلام وحسابهم على الله “مأمور شدم تا زمانی با مردم بجنگم که شهادت لا اله الا الله محمد رسول الله را بگویند و نماز را برپا دارند و زکات را بپردازند، هرگاه چنین کردند، خون ها و اموال شان را محفوظ ساختند مگر به حق اسلام و حساب شان بر الله است.” کسی که عليه مردم و کشورش قرارداد های مخفی با تجاوزگران اشغالگران می بندد خائین ملی چنین کس از کافران، ستمکاران، فاسقان است.

کسیکه معدنیات یا خاک کمیاب کشورش را که ثروت ملی است به يغما می برد و قرارداد آنرا در بدل چند دالر کثیف رشوت به خارجی ها میفروشد وطن فروش و خائین ملی چنین کس از کافران، ستمکاران، فاسقان است.

کسییکه خاک وطن خود را که مادر است و خواهر خود را به اختیار بیگانگان میگذارد وطن فروش خائین ملی چنین کس از کافران، ستمکاران، فاسقان است .

کسیکه را که اشغالگران بالای قدرت نشانده است ، خایئن ملی چنین کس از کافران، ستمکاران، فاسقان است.

کسیکه از سازمان ھای استخباراتی کشور ھای بيگانه پول می گيرد، وطن فروش خائین ملی چنین کس از کافران، ستمکاران، فاسقان است.

کسیکه در بدل پول مراکز نظامی بيگانه را در خاکش مستقر می سازد خایئن ملی کافر است . کسیکه به قاچاق مواد مخدره مبادرت می ورزد و حيات مردم خود را به تباھی می کشاند، خائیین ملی چنین کس از کافران، ستمکاران، فاسقان است.

خداوند حال و وضع هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی‌دهد و ایشان را از بدبختی به خوشبختی، از نادانی به دانائی، از ذلّت به عزّت، از نوکری به سروری، و … و بالعکس نمی‌کشاند مگر این که آنان احوال خود را تغییر دهند، و هنگامی که خدا بخواهد بلائی به قومی برساند هیچ کس و هیچ‌چیزی نمی‌تواند آن را از ایشان برگرداند، و هیچ کس غیر خدا نمی‌تواند یاور و مددکار آنان شود به امید صلح، امنیت، استقلال، شریعت . پایان

Show More

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button