من هم عیسوی هستم و هم مسلمان هستم!

استاد عبدالخالق صارم
پنجشنبه شب 29 حوت 1398 خانم راهبه رولا ، در برنامه کاکتوس تلویزیون 1 در فشانی نمودند که هم عیسوی هستند و هم مسلمان !

و چونکه ایشان یک راهبه و دعوت گر سیمینار دیده مسیحی ، هستند از عین میتود و تاکتیک مبلغین مسیحی در گول زدن مسلمانان و دعوت شان به مسیحیت ، نیز استفاده نمود و وظیفه سپرده شده برایش را ، حتی بالای تریبون برنامه کاکتوس نیز انجام داد و گفت :
خدای مسلمانان و خدای مسیحیان یکی است و میان شان فرقی نیست .

راهبه رولا که از یک پدر مسیحی و مادر یهودی زاده شده ، در گذشته نیز اعترافاتی کرده بود از جمله گفته بود که:

– شوهرش اشرف غنی به آمریکا که می آید ، در مراسم عبادتی کلیسا اشتراک می کند .
– و افزوده بود که زنان افغانستان تحت فشار مسلمان شده اند ، آنها اگر آزاد گذاشته شوند ، نیم آنها مسیحی می شوند که این اظهارات وی نشان می دهد وی یک راهبه کلیسا بوده و برای دعوت زنان افغان به مسیحیت ، گماشته شده است !!!

پروژه پلورالیزم دینی ( کثرت گرایی دینی ) را دشمنان از گذشته های دور در جنگ فکری خود جای داده اند و برای ایجاد اغتشاش و آشوب گری و فتنه انگیزی و راه اندازی هرج و مرج اجتماعی در میان مسلمانان ، از آن استفاده نموده اند .

از آیات 217 سوره بقره و آیت 72 سوره آل عمران دانسته می شود که ارتداد و همچنین مسلمان شدن و باز کافر شدن را دشمنان به عنوان یک جنگ فکری و یک جریان فتنه انگیز برای ایجاد تزلزل در باورهای دینی مسلمانان ، در میان خود مطرح نموده اند ، مثلا در سوره آل عمران می خوانیم :
و قالت طائفة من أهل الكتب آمنوا بالذي أنزل على الذين آمنوا وجه النهار و كفروا آخره لعلهم يرجعون.
سوره آل عمران ، آیت 72
ترجمه :
گروهی از اهل کتاب به پیروان خود گفتند که به آنچه بر مؤمنان نازل شده ، در اول روز ایمان بیاورید و در آخر روز باز به آن کفر بورزید ، تا مسلمانان از این ایمان و انکار شما به تردید افتیده و از دینشان برگردند .

همچنانکه مشرکین قریش در سلسله جنگ های فکری خود و بعد ازینکه در دیگر پلان های خود ناکام شدند ، برای پیامبر صلی الله علیه وسلم ، پلورالیزم دینی را پیشنهاد نموده و گفته بودند :
1- یک سال تو خدایان مارا پرستش کن و یک سال ما خدای تورا پرستش می کنیم .
2- و یا ، بخشی از دین مارا تو بپذیر و بخشی از دین تورا ما می پذیریم .
که در نتیجه بارد نمودن قاطع پیامبر صلی الله علیه وسلم مواجه شدند .

واین پیشنهاد های مشرکین قریش ، در جنگ فکری معاصر نیز ، در زیر نام پلورالیزم دینی یا کثرت گرایی دینی توسط سکولار دموکرات ها ، دنبال می گردد .

در یک کشوریکه نام خود را جمهوری اسلامی گذاشته است اگر کسی همچو ادعایی را می کند که من هم عیسوی هستم و هم مسلمان ، مورد تعقیب و بازپرسی قرار می گیرد و طبق قانون (مجازات جنایتکار جنگ فکری) ، اعدام می گردد.
و اینکه سزای جنایتکار جنگی در جنگ فکری چرا باید اعدام باشد ؟

بخاطریکه سزای جنایتکار جنگ نظامی اعدام است و جنگ فکری در ادبیات قرآنی ، خطرناک تر و بزرگ تر از جنگ نظامی معرفی شده است ، مثلا :
والفتنة أكبر من القتل .
و الفتنة أشد من القتل .

زیرا این جنگ ، یک جریان فتنه انگیز است که باعث بی نظمی اجتماعی و آلوده نمودن عقائد و باور های دینی مسلمانان می گردد و عاملین آن باید اعدام گردند .

دفتر راهبه رولا !

ریاست جمهوری ، ماهانه ملیون ها افغانی را برای مصارف دفتر راهبه رولا تخصیص داده است ، و 33 کارمند ( اعلان شده ) دفتر راهبه رولا ماهانه هرکدام شان ، 250 هزار افغانی به عنوان معاش از جیب مردم محروم افغانستان ربوده به جیب خود می زنند ، و بطور متوسط مصارف این دفتر سالانه 50 ملیون افغانی تخمین شده است ولی معلوم نیست که این دفتر چی وظیفه ای را پیش می برد و برای کارمندان این دفتر چی مسئولیتی سپرده شده است ؟
و این هم هنوز مشخص نشده که چقدر مبلغ دیگری از جیب مردم بلاکشیده افغانستان ، برای مصارف دیگر این دفتر ، غارت می گردد؟

کسانیکه در میز های گرد جمع می شوند و همیشه قانون اساسی استفراغ می کنند چرا نمی گویند که برای خانم رئیس جمهور کدام جایگاه تعریف شده ای در قانون اساسی در نظر گرفته نشده است پس راهبه رولا به کدام صفت این دفتر برایش واگذار شده و این همه ثروت مارا چپاول می کند ؟

شرکت ساختمانی راهبه رولا !

شرکت یهودی لبنانی که زیر نام مستعار ( خطیب العالمی ) فعالیت دارد ، و مربوط ریاض سعادت ، برادر راهبه رولا می باشد ، ولی در حقیقت مالک آن خود شخص راهبه می باشد !!!
و آقای اشرف غنی تنها در دو سال اول حکومت وحدت ملی ، تقریبا ده قرار داد اعماری را از جمله قرارداد طرح و دیزاین مجموع ادارات دولتی ، دارالأمان را ، بدون داوطلبی در اختیار این شرکت گذاشته بود !

وحتی این شرکت توانسته که در دوران حکومت وحدت ملی ، به ده ها پروژه را به دست آورد.
و برخی از این پروژه‌ها حتی قبل از آن که شرکت خطیب العالمی بتواند جواز فعالیت خود در افغانستان را بگیرد به این شرکت واگذار شده است.

و گفته می شود که راهبه رولا از طریق این شرکت یهودی ، ملیارد ها دالر ، ثروت مردم افغانستان را به بانک های اسرائیل ، قاچاق نموده است تا در آینده بتواند در انتخابات ریاست جمهوری لبنان ، خود را کاندیدا نماید .

Show More

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button