موضوع: جنگ هلمند چه چیزی را هویدا کرد؟

نویسنده: شهاب لیوال

“آزادی ، نظام اسلامی و استقلال” ارزشهایی است که سرنوشت امت اسلامی بر اساس آنها تعیین میشود ، ملتهایی که برای دفاع از این ارزشها مدتها علیه مهاجمان و اشغالگران جنگیده اند،  آنها تاریخ خود را روشن نگه داشته اند.
ترکها با صلیبی ها و متجاوزان مغول جنگیدند ، به آنها اجازه اشغال سرزمینهای ترک و بردگی مردم خویش را ندادند ، درنتیجه مقاومت شان خلافت بزرگ عثمانی تأسیس گردید، که ششصد و پنجاه سال به طول انجامید. علاوه بر دفاع از خود ، از حاکمان غربی نیز خراج ها گرفتند

هموطنان عزیز!  نیاکان ما نیز  تاریخ طلایی را برای ما به یادگار گذاشته اند  احمد شاه بابا! رهبر مدبروسلحشوری که بارها برای نجات مسلمانان هند و دفاع از آزادی و استقلال آنها به هند حمله کرد ،معروف ترین آنها نبرد پانی پت بود که مسلمانان هند به طور کامل از استعمار اقشار گوناگون غیرمسلمان هندی آزاد شدند وعزت خود را دوباره به دست آوردند .
لازم به ذکر است که جنگ مشهور پانی پت از اذهان هندوها فراموش نشده است ، اگرچه برخی ازجوانان امروز ما عاشق سینمای بالیوود خواهان دوستی و برادری با هندوها هستند ، اما آنها چنین نیستند.
افغانستان کشوری اسلامی است و نظام آن
باید اسلامی باشد. انگلیسها بر کشور ماحمله کرده مکتب به سکولاریسم “جداکردن دین از سیاست” را در انیجا نهادینه کردند .
روسها با اجرای مکتب کمونیستی “الحاد ، انکار ازخدا” به کشور ما حمله کردند.
و آمریکایی ها با نظام دیموکراسی نظامی مطابق “اندیشه وفکر بشری” به کشور ما یورش آورده جنایاتی را مرتکب شدندکه تاکنون هیچ متجاوزی در جهان مرتکب نشده است.
آنها علاوه بر تهاجم نظامی ، حمله خطرناکی به فرهنگ ما نیز انجام دادند
بیشتر جوانان افغان راگمراه کرده ، چنان با آزادی ، استقلال و نظام اسلامی ناآشنا کردند که این ارزشها برای آنها وحشیانه ، وحشتناک و بیگانه به نظر می رسد.
امریکا زیر نام ، کار و زندگی اجتماعی،  مرفه عقاید الحادی وغیر انسانی خویش را ترویج کرد که این عقاید دامنگیر جوانان ما گردید ما اکنون شاهد عقاید پوچ بعضی ازجوانان مان هستیم.
اشغالگران جوانان افغان را تحت عنوان دفاع از کشور برای منافع خود آموزش داده.
استراتژی جنگ خود را تحت عنوان اردوی ملی ، پلیس ملی … جوانان ما را مواد مخدر معتاد کرده ومواد را به صورت رایگانه برای شان توضیع کرد .

ظلم وفساد سربازان.
قتل، آدم ربای و تجاوزهای وحشیانه ای را به عزت و‌عفت‌ملت افغان در سراسر کشور انجام دادند و سرانجام مردم کشور را مجبور به اقدام علیه آنها کردند.
روز گذشته نبردی خونین بین طالبان و رژیم کابل در ولایت هلمند درگرفت که در نتیجه بسیاری از مناطق به دست طالبان افتاد و جالب اینجاست که مناطق تصرف شده توسط طالبان به سرعت توسط مردم غیرنظامی تخریب می‌گردیدند تا مبادا عساکر وحشی صفت دوباره برگردد.
از عمل یاده شده مشخص می شود که مردم چقدر از عساکر متنفر هستند و چقدر از جنایات سربازان خستهشده اند.

عزت و ذلت از طرف خداست وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ
اما اعمال و کردارهایی وجود دارد که موجب افتخار یا تحقیر انسان ها می شود. بیایید برای محافظت ازواشنگتن خود را نکشید
هموطنان خود را برای بقای قدرت غلامان امریکا نکشید ، صدمه نزنید وبی عزت نکنید .
شما باید واقعه هلمند را برای خود عبرت بگیرید و از شر دوازده نفرت خلاص شوید
“لا عزت الی بل الجهاد” عزت نیست مگردر جهاد کردن. اگر جهاد نمی کنید ،سر راه مجاهدین مانع ایجاد نکنید.
هنوز فرصت هست.

Show More

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button