جهان کفر چی چیز را از ما دزدید و دوباره علیه ما چگونه استفاده کرد؟!

نویسنده: استاد محمد
با خواندن عنوان ممکن در ذهن هر خوانده‌ای خطور کند که جهان کفر خصوصا غرب ذخایر مادی ما را چون نفت، طلا، المونیم… را دزدیدن و دوباره علیه ما با حملات نظامی شان استفاده کردن، این درست است اما این دزدیدن شان به مراتب کوچکتر از آن دزدیدن است که اینجا می‌نویسم.
زمانیکه اسلام در جامعه جهانی پا گذاشت همه جا را جهل فراگرفته بود نه قانون بین الملل وجود داشت و نه قانون اساسی و نه هم پارلمان و نه هم نوع انتخاب زعیم بر اساس رای. این اسلام بود که روابط میان کشور ها را بر اساس دارالاسلام، دارالحرب و دارالعهد تنظیم کرد. اصول و خط و مش یک نظام را توسط قانون قرآنی بنیان گذاری کرده و اساس یک سرزمین را معلوم ساخت و مهم از آن که بار ها بر اصل شورا متمرکز بوده و در انتخاب زعیم اهتمام خاصی داشت. زمانیکه اروپا و غرب از ظلم و بربریت کلیسا ها به جوش آمدن نسخه بهتر از اسلام پیدا نتوانستن و دست به کاپی برداری قوانین زده و آنرا با تغییر چهره برای جامعه شان پیشنهاد کردن. ما شورای حل و عقد داشتیم اما آنها با تغییر نام و با تغییر قوانین اسمش را گذاشتن پارلمان. ما در نوع انتخاب زعیم، انتخابات دوره حضرت عثمان رضی‌الله‌عنه را داشتیم آنهم با اصول و قوانین مشخص اما آنها عین روش را با تغییر قوانین آن، به نام دموکراسی ارائه کردن. ما قوانین چون قوانین دارالحرب، دارالاسلام و دار العهد داشتیم اما آنها با تغییرات اندک اسمش را گذاشتن قانون روابط بین الملل و همه شان زیر چتر سازمان ملل جمع شدن.
این دزدی های شان به شکل تئوریک و عام بیان شد اگر به جزئیات برویم بش و بشتر از همه برای ما واضح خواهد شد. خوب، بعد  قوانین شان را رنگ و نمک داده و دوباره نسخه های مختلف آنرا به نام دموکراسی اسلامی،  قانون اساسی کشورِ جمهوریِ اسلامی و حقوق بشر… بالای مسلمانان تطبیق کردن.
آنچه می‌خواستم و آنچه مقصودم از نوشتن این چند سطر بود اینست که الله سبحان و تعالی وعده محفوظ بودن قرآنش را با تمام قوانین اش از تحریف داده است و امروز شما می بینید که در جهان نسخه های دزدیده شده و تحریف شده شان روز به روز به سوی افول روان است و گند دموکراسی شان جهان را به تعفن کشیده است.
اگر از آزادی عقیده، بیان، رای، انتخاب… صحبت می‌کنند و هر روز برای تطبیق شان گلو پاره می‌کنند بازهم جواب‌گو نیستند خصوصا در کشور های رو به انکشاف این گند شان بشتر از همه است زیرا اینها اصل شان را گم کرده اند و ما این همه‌ی آزادی ها در دین مان داریم اما به شیوه درست آن.
چی خوب است که اصل خودمان را به صورت درست بدانیم و بر ساخته و بافته های دست دیگران چون دموکراسی، حقوق بشر و جمهوریت ننازیم و شب و روز برای تطبیق این کاهِ روی آب عرق نرزیم.
واعتصموا بحبل الله جمیعا…

Show More

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button