مشت ها باز، و نقاب ها فرو می ریزند!

نوشتۀ: انجنیر محمد نذیر تنویر، هالند

نقاب ها پیهم در حال فرو ریختن است، و تشخیص صفوف حق از باطل برای اهل خرد، آسان و آسانتر می گردد!

قبلاً در مقاله ای زیر عنوان «پایان درامه داعش» از پرده برداری نقاب، از چهره معاندین اسلام بحث صورت گرفت. دیده شد که چطور دشمنان اسلام در برابر اسلام واقعی، در یک صف واحد، عرض اندام نموده و به سرکوبی مقاومت های اسلامی زیرا عناوین مختلف صف آرایی می نمایند. سرکوب مسلمانان بعد از سناریو 11 سپتامبر، خردمندان سرزمین های مختلف را به کنجکاوی و تحقیق بیشتر برمی انگیزد که همین نکته باعث رشد عظیم اسلام می گردد. اینکه تعدادی در جهان اسلام در خواب خرگوش رفته و اصلاً علاقه ی به بیدار شدن را ندارند ویا اینکه غلامان حلقه به گوش «هوای نفس» شان گشته اند، کار خودشان می باشد. اما آنچه که مسبب دیگرگونی عظیم درین کره خاکی شده است، برگشت قشر بزرگ خردمندان بسوی اسلام می باشد.

بلی! 11 سپتامبر برعکس سناریو ساخته شده شان، مسبب گشت تا پویندگان راه حق را، به اسلام نزدیکتر گرداند و قشر عظیمی توده ها در سراسر گیتی را به بازنگری اندیشه های شان، و جهت دهی خط فکری شان وادارد.

دیگر سناریو های تولیدی جهان کفر، کمرنگ و کمرنگتر شده می روند، و هر روز نقابی از نقاب ها، از چهره های کاذب و مکار ایشان برداشته شده و هواداران شان، تنها به کسانی خلاصه می گردد که در نهاد و ضمیر خویش با اسلام در تضاد هستند!

دیدیم که وزیر خارجه روسیه  در برابر صدها رسانه خبری چگونه فرعونگونه فریاد سر داد که:

«جنگ ما تنها با داعش نیست، بلکه با تمامی تروریست های ست که در برابر رژیم اسد می جنگند!»

دیگر از دمکراسی خبری بود و نه از حقوق بشر!

بازهم نقاب ها فرو می ریزد!

با آغاز بمباردمان مناطق امن و تحت تسلط نیروی های مقاومت سوریه، مردم بسوی اروپا هجرت می کنند. در تمامی کشور های اروپایی، هنوز صدهزار مهاجر مسکن گزین نمی یابند؛ که گل های خیرمقدم اروپایان، به سیم های خاردار شکل می یابد. بودجه تخصیص می دارند تا در سرحدات شان دیوار های سیمی «با قدرت بلند جریان برق» را تأسیس بدارند، در حالی که تنها در دوکشور اسلامی ترکیه و عربستان بیش از پنج میلیون مهاجر سوریه جا داده شده است.

بلی! چهره ها عریان می گردد و نقاب ها بیشتر فرو می ریزد!

سناریوی پاریس را شکل می دهند و منافقین دیندار- و بی دین را با خویش بسیج می دارند تا بر مسلمانان راستین بتازند. رسانه ها، سانسور می گردند و از نشر تصاویر واقعی جلوگیری بعمل می آید. اما بازهم تصاویری چندی که از استدیوم فوتبال بنشر می رسد این نقاب ها را بیشتر از چهره های مکار سیاستمداران بر می دارد. در حدود صدهزار تماشاچی که در استدیوم حضور داشتند، بدون هیچ نوعه تشنج و ترس و با خونسردی ناظر صحنه ها می مانند و بدون دست و پاچگی، انتظار می کشند تا آنجا را ترک گویند. هرچند گروه های افراطی راستگرا و مردمان اوباش و ولگرد با زمینه سازی دولت بر منابع و موسسات اسلامی حمله ور می گردند اما عکس العمل کلی مردم و بخصوص خردمندان این کشورها، برعکس آنچه را که سیاستمداران آرزوی می بردند بوقوع می پیوندد که نقابی از نقاب های شان برداشته می شود.

آثار ظهور دجال با فروکش شدن نقاب از چهره ی مسلمان نماها بیشتر محسوس می گردد!

بلی! با سفر آیت الله پوتین به تهران و ملاقات اش با ولادیمیرخامنه ای، نوع دیگری از نقاب، اینبار از چهره ی مسلمان نماها نیز برداشته شده تا صاحبان خرد را بیشتر به مسیر حق نزدیک ساخته و طیب را از خبیث مجزا گرداند.

پوتین بیخدا که با غرور بیان داشته بود که: «بخشیدن تروریست ها کار خدا ست، اما فرستادن شان نزد او کار من است» در تمجید خامنه ای می گوید:

من مسیح را ندیده ام اما تعریف اش را در انجیل خوانده ام که حالا، تصویر عملی آنرا در وجود رهبری ایران می بینم!

رهبر خودبین و جاه طلب ایران، که آثاری از رموز ایمان در وجودش تجلی ندارد، صفت مسیح واتیکان را از دهن یک کمونیست بیخدا با پیشانی باز و لبان پُر خندان می پذیرد و از مسخ مسیحت و تحریف انجنیل سخنی بمیان نمی آرد. که بدون شک علت اصلی آن، همان شباهت دین رافضی با دین یهودیت و عسیویت بوده می تواند.

آقای خامنه ای در توصیف همتای روسی اش چنین می پردازد:

«شما شخصیت برجسته ی در دنیایی امروزی هستید! بعداً از مواضع مبتکرانه پوتین وصف کرده می گوید: تصمیمات و اقدامات شما درین دونیم سال اخیر در سوریه، باعث افزایش اعتبار منطقه یی و جهانی روسیه و شخص شما شده است!»

بلی! دونیم سال قتل عام مردم مسلمان سوریه از طرف رهبر جمهوری اسلامی ایران چنین تمجید می گردد؟

وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا ۖ وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ ﴿١٢٣

و این گونه در هر آبادی و شهری رؤسا و سردمداران گنهکاری قرار دادیم تا در آن آنجا به نیرنگ پردازند، ولی جز به خودشان نیرنگ نمی زنند، ولی درک نمی کنند.

یقیناً که این نیرنگ ها بخودشان برخواهد گشت و نقابی از نقاب های عوام فریبانه از چهره های شان برداشته خواهد شد حتی درهمین سفر!

پوتین برای همتای ایرانی خود قرآن قلمی با قدامت چندین صدساله را تحفه می دهد، بی خبر از آنکه، دین رافضی معتقد به تحریف قرآن بوده و اصل قرآن را، نزد امام زمان موهومی شان می دانند که با این کار پوتین، تمام زحمات سی و هفت ساله جمهوری اسلامی در تحریف قرآن، به هدر می رود و آن قرآن قلمی، خار چشم رافضی ها در آینده ها نیز می ماند.

وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّـهُ ۖ وَاللَّـهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ ﴿٥٤

و نقشه کشیدند، و الله چاره ‌جوئی کرد؛ و الله بهترینِ چاره‌ جویان است.

 

Show More

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button