اسلام و غرب!

حامد افغان
ترجمه: م. طارق

از دید دموکراتیک:
حضرت لوط علیه السلام باید عمل ننگین و فحشای قوم خود را می‌پذیرفت! زیرا آنان اکثریت قاطع جامعه بودند!.

از دید لیبرالیزم:
حضرت لوط علیه السلام حق نداشت که قوم خویش را از عمل ننگین و فحشا باز دارد! زیرا آنان در کردار و تصرفات خود آزاد بودند در حالی‌که سبب اذیت و ضرر رساندن به دیگران نمی‌شدند.

از دید سکولاریستان:
دو جانب که به هر روش به برقراری ارتباطات جنسی راضی و خرسند بودند در آنجا چه نیازی به مداخله دین است؟!

از دید روشن‌فکران:
قوم لوط معذور بود! آنان دچار نقصان جنیاتی بودند پس طبعاً نیازمند روابط جنسی آشکارا شدند باید از عمل ننگین‌شان بازداشته نمی‌شدند.

دولت مدنی:
مخلوقات شاذ بخشی از جامعه هستند به آنان باید به دید احترام نگاه کرد. در ارتکاب عمل ننگین باید با آنها کمک صورت گیرد و حقوق‌شان به آنها داده شود! در پارلمان باید نماینده داشته باشند!.

از دید اسلام:
لوط علیه السلام توان بازداشتن قوم خویش را از عمل ننگین و فحشا نداشت از همین‌رو آن را تردید کرد، راه نصیحت را در پیش گرفت آنان را با استفاده از روش مذکور بازداشتند و در قلب خود احساس تنفر می‌کرد. بعد از نصیحت‌های زیاد آنان را به دستور خداوند متعال رها کرد و راه هجرت را قدم گذاشت. خداوند متعال بعد از آن عذابش را فرود آورد:
(فَلَمَّا جَآءَ أَمْرُنَا جَعَلْنَا عَالِيهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهَا حِجَارَةً مِّنْ سِجِّيلٍ مَّنْضُودٍ).
در حقیقت دموکراسی، لیبرالیزم، سکولاریزم و تمام حرکت‌های به اصطلاح غربی در حال مبارزه با اسلام قرار دارند. جهت از بین بردن تمام اصول و فروع اسلام حربه‌های گوناگون را به کار می‌برند. راه غرب در حقیقت مسیر کفر و طاغوت می‌باشد و در حال حاضر جهت سرکوب ساختن اسلام و اهل اسلام مسیرهای مختلفی را تحت عناوین گوناگون فعال کرده‌اند.
اللهم احفظنا شرهم و اجعل کیدهم فی نحورهم.

Show More

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button