مجاهدین برای شما میرزمند نه برعلیه شما!

 

نویسنده: ابو محمد

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَی الْمُومِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الْكافِرِینَ یُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَ لا یَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ ذلِكَ فَضْلُ اللّهِ یُوتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللّهُ واسِعٌ عَلِیمٌ (مائده /۵۴)
ترجمه:اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! هر كس از شما، از آيين خود بازگردد، (به خدا زيانى نمى‏رساند; خداوند جمعيتى را مى‏آورد كه آنها را دوست دارد و آنان (نيز) او را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع، و در برابر كافران سرسخت و نيرومندند; آنها در راه خدا جهاد مى‏كنند، و از سرزنش هيچ ملامتگرى هراسى ندارند. اين، فضل خداست كه به هر كس بخواهد (و شايسته ببيند) مى‏دهد; و (فضل) خدا وسيع، و خداوند داناست.

برادران عزیزم !
جنانجه شما گواه هستید، که دشمنان و استعمار گران کشور عزیز ما در جنگ نظامی با شکست فاحش مواجه شدند و در حال گریستن و گریختن هستند؛ اینک برای تخریب اذ هان عامه در مورد برادران مجاهد شان از نشر وپخش اخبار دروغین و بی اساس استفاده میکنند و اخبار حملات کوبنده مجاهدین را بر علیه این دشمنان اسلام بشکل معکوس جلوه میدهند، وبرای تخریب اذهان عامه آنرا طوری توجیه میکنند که گویا در آن به افراد ملکی خساره رسیده است، و مزدوران شان در شبکه های اجتماعی تصاویر زخمی ها و کوشته شده گان واقعات را پخش میکنند که در کشور های دیگر جهان بوقوع پیوسته و هیچ ربطی به کشور مایان ندارد،.
در حالیکه حقیقت چنان نیست مجاهدین برادران شما است بخاطر دفاع از اسلام، بخاطر دفاع از کشور، بخاطر دفاع از حقوق شما وبه خاطر حفظ آبرو وعزت شما هموطنان عزیز قیام نموده اند و میرزمند، پس هیچگاه مجاهدین افراد ملکی را مورد هدف قرار نمیدهند و حتی اکثر اوقات برای اینکه برای افراد ملکی این جامعه صدمه نرسد از اکثریت اهداف نظامی صرف نظر میکنند، نا گفته نماند چون جنگ است، مبارزه است و مقابله ، که احیانا در بعضی از موارد برادران ما به اثر عوامل خارجی مانند سرازیر شدن شیشه های منازل و یا دیگر عوامل زخمی وشهید میشوند و آن هم به ندرت واقع شده که مایان از عمق قلب تاثرات و تالم خویش را با خانواده هایشان داشته و داریم آنها جزء از بدن ما است ، چرا که رهبر ما حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه وسلم ) برای ما درس داده: که مومنان همانند جسد و بدن واحد هستند.
اما اینکه دشمنان شما به خاطر تخریب اذهان شما در برابر برادران مجاهد تان از نشر اخبار دروغین و بی اساس استفاده میکنند، با خبر و اگاه باشید، از نشر و پخش چنین اخبار جدا خود داری کنید.
کسانیکه بدون داشتن معلومات حقیقی و درست و بدون قضاوت سالم از چنین حوادث اخبار بی اساس و شایعات شیطانی را نشر میکنند و خود را وفادار به وطن و ملت جلوه میدهند، ما برای شان پیام داریم که اینها با همین حس وطن دوستی و ملت دوستی که دارند چرا اخبار واقعی از مظالم و ستمگریهای دشمنان اسلام بر علیه مسلمان مظلوم این کشور پخش ونشر نمیکنند؟!
بلی برادران مظلوم و مسلمان ما هرشب را در خون و زخم خود وعزیزانش خون آلود وروز خویش را در غم و اندوه، غم آلود میگذرانند، به عزت و ناموس هموطنان مظلوم ما بی احترامی صورت گرفت ، ناله و فریاد شان به بلندی آسمان ها در حرکت است ، اما شما (امت غافل وبی خبر) از ناله و فریاد شان هنوز هم بی خبر و نا گاه هستید!؟ از ظلم وستم که از طرف دشمنان اسلام( نیروهای استعماری و عساکر دولتی) بالای هموطنان مظلوم ما صورتمیگیرد یکروز در صفحات اجتماعی تان یاد آور نشدید؟.
پس ای کسانیکه هنوز هم در غفلت هستید، از خداوند لایزال حیاء داشته باشید! و ازنشر اخبار دروغین و تبلیغات دشمنان اسلام برعلیه برادران مجاهد تان در حذر باشید و گرنه ناخوداګاه در عذاب الهی گرفتار شده ودر فردای قیامت در گروه کسانی محشور میشوید که با خداوند و اولیاء خداوند (مسلمانان مجاهد) در جنگ هستند.

برادران «مجاهدین برای شما میرزمند نه برعلیه شما!»

Show More

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button